jeudi 17 novembre 2011

Chalut mes gins !


Chalut mes gins ! J’espèr’te qu’te n’as pon oublié t’tiote laine, cha comminche à ête friquet par d’ù qu’cha pass’te ! In tout cas, ch’est couleur d’eul saison, i fait tout gris et in n’peut pon dir’te qu’in a gramint d’trucs à ch’mette chous l’dint pour nous donner l’sourir’te. Chaque fos qu’in intind eune nouvielle, ch’est pour nous apprinde qu’in va d’voir ch’serrer l’ceinture d’un cran supplémintaire ! 
HEUREUSEMENT POUR NOUS, IL Y A >>>> "TWILIGHT 2"


près de 500.000 entrées hier!





7 commentaires:

  1. Salut cloclo lol ^^ attends demain c la sortie aux states, y vont tout dégommer les ricains!!! Ce film est vraiment merveilleux qui compte y aller?!

    RépondreSupprimer
  2. OUI MAIS NOUS ON EST PAS RICAINS !
    JE ME RETROUVE EN TOI 40 ANS PLUS TÔT PAR CET ENTHOUSIASME CETTE SPONTANÉITÉ QUE JE RESSENS AU TRAVERS DE TES LIGNES CELA M'AMUSE ET ME TOUCHE ...
    TU ES VRAIE, NE CHANGES SURTOUT PAS <3 <3 <3 , T'M.

    RépondreSupprimer
  3. <3 ohoh merci cloclo <3 si je peux être comme toi dans 40 ans, je demande pas mieux ^^ énooooorme bizous cloclo chérie ;)

    RépondreSupprimer
  4. @ninou tu es dans quel clan
    PRO JACOB ou PRO EDOUARD ?

    RépondreSupprimer
  5. Ben, mi, j'y va bientôt! Et entre Jacob ou Edouard... ah!bah! Il est pas mal , Jacob, mais, j'préfère Edouard! J'préfère sa mentalité.
    bonne nuit à toutes!

    RépondreSupprimer
  6. alors moi suis de la team bedward ;) suis pour bella, pak c ma chouchoute kristen qui la joue!!! et vous allez être scotché devant elle quand vous irez!!! j'aimerais trop pouvoir y retourner en plus tout le monde me sollicite mais je peeeeux paaaaaas, huhuhuhuhu * pleures comme un gros bb *

    RépondreSupprimer